Tuesday 16 February 2010

Seminar Motivasi UPSR - SK Convent (2) Bukit Nanas

11 Februari 2010 - Seminar Motivasi UPSR untuk 106 pelajar Sekolah Kebangsaan Convent (2) Bukit Nanas telah berlangsung dengan jayanya bertempat di bangunan Chartis Insurance. Program ini dikendalikan oleh saudara Ahmad Zaki Ahmad Rafa'i dan Nur Iman Mahadi Mukiya. Seminar tersebut dimulakan seawal jam 8.30 pagi dengan ceramah motivasi yang bertajuk 'Akulah Juara'.

Selepas minum pagi, slot 'ice-breaking'dan 'mind setting' telah dikendalikan dengan aktiviti-aktiviti yang menarik dan menghiburkan. 12.45 tengahari, pelajar tahun enam ini telah kembali ke sekolah untuk menikmati hidangan tengahari. Slot potensi diri dan yakin diri telah dijalankan pada jam 2.00 petang manakala slot terakhir ialah matlamat dan halatuju. Berdasarkan kepada target sekolah, 40 dari 125 pelajar akan mendapat 5A.

Seminar berakhir dengan nyanyian lagu sekolah secara beramai-ramai sekitar jam 4.30 petang. Terima kasih yang tidak terhingga kepada Puan Zawita, guru bimbingan kaunseling CBN 2 kerana memberikan peluang kepada kami untuk mengendalikan seminar tersebut.

No comments:

Post a Comment

Disqus Shortname

Comments system

ADS Title Below (yes/no)

Animation - Scroll IMG (yes/no)

Recent Posts

Fixed Menu (yes/no)

Widget Recent Post No. (ex: 4)

Widget Random Post No. (ex: 4)

PageNavi Results No. (ex: 7)